Privacy Policy

365BeheerB.V. en haar dochterondernemingen respecteren uw privacy en persoonlijke levenssfeer.
Om u van dienst te zijn, hebben wij soms persoonlijke gegevens van u nodig. Wij verwerken uw
persoonlijke gegevens zorgvuldig en in overeenstemming met de wet. In deze privacyverklaring leest
u welke gegevens wij gebruiken en hoe wij deze gegevens opslaan, beschermen en verwerken. Deze
privacyverklaring is van toepassing op de activiteiten van alle vennootschappen die tot 365Beheer
B.V. behoren en op de website(s) www.365beheer.nl (hierna de “Websites”) en de diensten die wij
aanbieden (de “Diensten”).

1. Verantwoordelijke
Verantwoordelijke voor de verwerking van persoonsgegevens is 365Beheer B.V. Euclideslaan 64,
3584 BN, Utrecht ingeschreven in het handelsregister met nummer 63214989
365Beheer B.V. heeft een Functionaris voor de Gegevensbescherming benoemd. U kunt de
Functionaris voor de Gegevensbescherming bereiken via de onder 10 genoemde contactgegevens.

2. Doel van en rechtsgrond voor de verwerking
Wij verwerken persoonsgegevens voor de uitvoering van onze diensten op het gebied van
vastgoedbeheer, waaronder VvE-beheer en huurbemiddeling. Aanvullend verwerken wij
persoonsgegevens in het kader van onze bedrijfsvoering, waaronder het werven en selecteren van
personeel, administratie, beveiliging, beheer van ICT-systemen, de naleving van wettelijke
verplichtingen, archivering en het behandelen van verzoeken, klachten en geschillen. Voorts
verwerken wij persoonsgegevens voor marketing- en communicatiedoeleinden, waaronder het
beheren van de Website en het verzenden van emailnieuwsbrieven, en voor statistische- en
analysedoeleinden, met het oog op managementinformatie ten behoeve van onszelf en onze cliënten
en met het oog op de ontwikkeling van informatieproducten ten behoeve van derden. In deze
informatieproducten wordt informatie alleen op geaggregeerd niveau verwerkt opdat deze niet tot
natuurlijke personen is te verwerken.
Rechtsgrondslagen voor de verwerking zijn het aangaan en uitvoeren van overeenkomsten die wij met
u sluiten, het voldoen aan wettelijke verplichtingen en de behartiging van onze gerechtvaardigde
belangen en die van onze klanten en derden, zoals eigenaren van vastgoed en Verenigingen van
Eigenaren. Voor het verzenden van onze e-mailnieuwsbrief en het plaatsen van cookies en
webbeacons vragen wij uw toestemming. U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken.
Het kan voorkomen dat wij u vragen om deel te nemen aan een marktonderzoek dat wij uit laten
voeren door een verwerker. Wij gebruiken deze gegevens om onze service en dienstverlening te
beoordelen en verbeteren. U kunt op ieder moment de vragenlijst afsluiten. Uw antwoorden delen wij
alleen met onze opdrachtgevers en worden nooit openbaar gemaakt.

3. Welke persoonsgegevens
Indien u de Website bezoekt verwerken wij de volgende persoonsgegevens:
 De naam van de browser die u gebruikt;
 Het besturingssysteem dat u gebruikt;
 De serviceprovider waarmee u internettoegang hebt;
 Het device dat u gebruikt;
 Locatiegegevens;
 Surfgedrag en acties.

Indien u zich registreert en/ of gebruik maakt van onze Diensten verwerken wij daarnaast de volgende
persoonsgegevens:
 Naam;
 Geslacht;
 Adresgegevens;
 Woonplaats;
 Telefoonnummer;
 emailadres;
 Geboortedatum;
 Burgerlijke staat;
 IP-adres;
 Documentnummer van uw paspoort of ID;
 Betaalgegevens;
 Inkomensgegevens;
 Andere gegevens die relevant zijn in het kader van de uitvoering van onze diensten.

4. Herkomst van de persoonsgegevens
Wij verkrijgen uw persoonsgegevens omdat u deze zelf aan ons bekendmaakt, of omdat wij deze in
het kader van onze dienstverlening (of één van onze andere verwerkingsdoelen) van derden
verkrijgen, bijvoorbeeld van vastgoedeigenaren, handelsinformatiebureaus, of uit openbare bronnen
zoals het handelsregister of het kadaster.

5. Ontvangers van de persoonsgegevens
Wij delen uw persoonsgegevens niet met derden, tenzij dit nodig is voor één van de onder 2
genoemde verwerkingsdoelen. In het kader van de uitvoering van onze diensten kunnen gegevens
bijvoorbeeld worden gedeeld met eigenaren van vastgoed of verenigingen van eigenaren. Bij het
aangaan van een huurovereenkomst wordt informatie soms uitgewisseld met
handelsinformatiebureaus.
Gegevens kunnen mede worden gedeeld met door ons (al dan niet ten behoeve van onze klanten)
ingeschakelde opdrachtnemers, zoals onderhoudsbedrijven, ICT-dienstverleners of bijvoorbeeld
deurwaarders. Indien dergelijke opdrachtnemersverwerker zijn zoals bedoeld in artikel 4, sub 8 AVG
sluiten we in alle gevallen een schriftelijke verwerkersovereenkomst.

6. Doorgifte van persoonsgegevens buiten de Europese Unie
Uw persoonsgegevens worden door 365Beheer B.V. in beginsel niet doorgegeven buiten de
Europese Unie. Indien doorvoer van gegevens buiten de Europese Unie plaatsvindt zal – voor zover
het betreffende land niet een adequaat beschermingsniveau heeft zoals bedoeld in artikel 45 AVG –
de doorgifte plaatsvinden op basis van passende waarborgen zoals bedoeld in artikel 46 AVG, of
overeenkomstig één van de voorwaarden genoemd in artikel 49 AVG, bijvoorbeeld dat de doorgifte
noodzakelijk is voor een overeenkomst tussen u en 365Beheer B.V. of een in uw belang gesloten
overeenkomst tussen 365Beheer B.V. en een derde, of omdat u met de doorgifte hebt ingestemd.

7. Bewaartermijn
Wij bewaren uw gegevens niet langer dan noodzakelijk is met het oog op de onder 2 genoemde
doeleinden.

8. Cookies
Een cookie is een tekstbestand dat door uw browser op de harde schijf van uw computer wordt
opgeslagen. U kunt cookies altijd zelf via de browserinstellingen verwijderen of uitschakelen. Er
worden dan geen cookies meer opgeslagen als u onze Website bezoekt. Maar let wel op: zonder
cookies werkt onze Website mogelijk minder goed.
Wij kunnen cookies gebruiken om uw ervaring op onze Website te verbeteren. Cookies zorgen er
daarnaast o.a. voor dat de Website snel is, u onze Website veilig kunt bezoeken en wij fouten op onze
Website kunnen opsporen.
Voor meer informatie kun u ons cookiebeleid nalezen: https://www.365beheer.nl

9. Uw rechten
U hebt het recht 365Beheer B.V. te verzoeken om inzage in uw gegevens. Indien de gegevens onjuist,
onvolledig of niet relevant zijn hebt u het recht om wijziging of aanvulling ervan te verzoeken. Ook hebt
u het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking en om 365Beheer B.V. te verzoeken om de
gegevens te wissen.
In bepaalde gevallen mag u ons vragen om een kopie van uw gegevens en om doorgifte van deze
kopie aan een andere partij.
Voor zover de verwerking is gebaseerd op uw toestemming, hebt u te allen tijde het recht om de
toestemming in te trekken. Intrekking doet geen afbreuk aan de rechtmatigheid van de verwerking op
basis van de toestemming vóór de intrekking daarvan.
Indien u gebruik wilt maken van uw hiervoor genoemde rechten kunt u contact opnemen met
365Beheer B.V. per brief of email via de hieronder genoemde contactgegevens. 365Beheer B.V. een
besluit op uw verzoek binnen vier weken.
U hebt daarnaast het recht om een klacht in te dienen bij de toezichthoudende autoriteit. De bevoegde
toezichthoudende autoriteit is de Autoriteit Persoonsgegevens (www.autoriteitpersoonsgegevens.nl).

10. Contact
Voor vragen of opmerkingen over de verwerking van uw persoonsgegevens, en om gebruik te maken
van uw hierboven genoemde rechten, kunt u contact opnemen met ons via:
365Beheer B.V.
Euclideslaan 64
3584 BN, Utrecht
KvK-nummer: 63214989
088 – 123 5000
[email protected]

Deel deze pagina