1 Geen verwarming of warm water in huis?
Klantenservice

CV-Ketel

Er zijn verschillende zaken die u kunt doen op het probleem op te lossen. Voor de oplossing dient u echter eerst de oorzaak te ontdekken.

De oorzaak is afhankelijk van de warmwatertoestellen die u in huis heeft. Bij een defect aan de combiketel heeft u vaak geen verwarming én geen warm water. Maar is er een probleem met de boiler, dan komt er alleen koud water uit de kraan/douche.

  • Controleer eerst of uw verwarmingstoestel stroom (en/of gas) krijgt en of er een opslagcode in het display. Als het tijdelijk geen stroom heeft gehad, kan de ketel van slag zijn. Het is dan aan te raden de ketel te resetten.
  • Er kan een onderdeel van de verwarmingsketel defect zijn. Controleer hierboven de waterdruk in de ketel, deze tussen 1,5 en 2 bar te hoort. Als deze te laag bleek kunt u zelf de ketel bijvullen. Water bijvullen is ook de oplossing als de radiatoren op de benedenverdieping wel, maar op de bovenverdieping mag niet warm worden. Hoe u de ketel kunt bijvullen, wordt stap voor stap uitgelegd in deze video.
  • Het kan voorkomen dat alleen de bovenkant van radiatoren niet warm wordt. In dat geval zit er lucht in de radiator en werkt de verwarming wel. Dit kunt u oplossen door de verwarming te ontluchten. Hoe u de verwarming kunt ontluchten, wordt stap voor stap uitgelegd in deze video.
  • Heeft u de oorzaak niet kunnen vinden of is het iets dat u niet zelf kunt oplossen? Meld uw CV storting via uw huurdersportaal.
helpicon4

Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen

Nee, dit is te allen tijde ten strengste verboden, tenzij u schriftelijke toestemming van de eigenaar of de beheerder heeft gekregen. Door uw woning onder te verhuren c.q. aan derden in gebruik geven, pleegt u een wanprestatie. Verhuurder kan op basis hiervan de huurovereenkomst beëindigen, los van eventuele boetes en overige kosten die u hiervoor kunt verwachten.

Uiterlijk binnen 6 maanden na het sluiten van het afrekenseizoen.

Na de eindinspectie en het inleveren van de sleutels, krijgt u binnen 30 dagen de waarborgsom terug. Natuurlijk moet dan wel de complete huur voldaan zijn, de woonruimte zonder schade zijn achtergelaten, kleine herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd en alle sleutels ingeleverd zijn.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan contact op. Onze vastgoedmanagers staan je graag te woord.

Deel deze pagina