Klantenservice

Goedenacht Goedemorgen Goedemiddag Goedenavond , hoe kunnen wij u helpen?

  • Mijn verwarming is stuk
  • Mijn stroom is uitgevallen
  • Ik heb lekkage
  • Mijn WC spoelt niet door
help1
Uitlegvideo

Zo vul je een CV-ketel

Je huis niet warm en je douche koud?

Wordt het niet meer lekker warm in huis of blijft het water van de douche koud, dan moet je waarschijnlijk de cv-ketel bijvullen. Als de waterdruk te laag is, werkt je cv-ketel namelijk niet meer goed. Omdat het water in je cv-ketel verdampt, is bijvullen met water regelmatig nodig.

De waterdruk van de ketel controleer je eenvoudig zelf. Je ziet de stand op het display van je cv-ketel. De waterdruk moet tussen de 1,5 en 2,0 bar staan.

Venting the radiator. The man’s hand holds a special key which he inserts into the vent valve.
Radiator ontluchten?

De radiator ontluchten doe je zo

Dirty Sink at kitchen room. Clean a sink drain. unclog a kitchen sink without a disposal
Ontstopping?

Afvoer ontstoppen doe je zo

Financiële en administratieve vragen

Hier vind u een overzicht van de verschillende Financiële en administratieve vragen.

Als u een nieuw telefoonnummer of e-mailadres wilt doorgeven kunt u ons per mail bereiken via het volgende mailadres: [email protected]. In uw mail geeft u aan dat u uw telefoonnummer dan wel e-mailadres wilt wijzigen en wat de nieuwe gegevens moeten zijn. Vergeet ook niet uw woonadres te vermelden.

Je kunt eenvoudig online je huur opzeggen het formulier huuropzegging ingevuld en ondertekend te mailen naar: [email protected]. Het formulier huuropzegging voor woningen hier downloaden, huuropzeggingen voor garageboxen hier downloaden. Houd bij opzeggen rekening met het volgende:

  • Je hebt doorgaans één kalendermaand opzegtermijn bij woningen;
  • Je hebt doorgaans drie kalendermaanden opzegtermijn bij garageboxen;
  • Je kunt de huur alleen per elke eerste van de maand opzeggen;
  • Zet een handtekening op je huuropzegging;
  • Vermeld je nieuwe adres
  • Staat het huurcontract op twee namen dan dient er onder de opzegging van jullie beide een handtekening te staan.

 

Nee, dit is te allen tijde ten strengste verboden, tenzij u schriftelijke toestemming van de eigenaar of de beheerder heeft gekregen. Door uw woning onder te verhuren c.q. aan derden in gebruik geven, pleegt u een wanprestatie. Verhuurder kan op basis hiervan de huurovereenkomst beëindigen, los van eventuele boetes en overige kosten die u hiervoor kunt verwachten.

Uiterlijk binnen 6 maanden na het sluiten van het afrekenseizoen.

Het lukt mij niet om de huur deze maand op tijd te betalen, kan ik een regeling treffen? Neem contact op met de huuradministratie via [email protected], wij denken graag met je mee.

Technische vragen

Hier vind u een overzicht van de verschillende technische vragen.

Let op: bij een ernstige lekkage van een waterleiding altijd eerst uw hoofdkraan afsluiten.

Voor u een reparatieverzoek indient adviseren wij u de volgende zaken eerst zelf te onderzoeken/te controleren:

  • Waar komt de lekkage vandaan? Wat is de mogelijke oorzaak?
  • Bij buren navragen (indien van toepassing).
  • Badkamer kitnaden en voegen controleren.
  • Leidingwerk nazien.
  • Nalopen kranen.
  • Bij daklekkage: betreft het een pannendak of een plat (bitumen) dak?

Door het verstrekken van de juiste gegevens zijn wij beter in staat de juiste partijen aan te sturen voor herstel. Bij het versturen van verzoeken via de mail stellen wij foto’s ter verduidelijking van de klacht zeer op prijs. Dit kan verstuurd worden naar [email protected].

Als u last heeft van schimmel of vocht in de badkamer dient u deze ruimte voldoende te ventileren. Bijvoorbeeld door ramen en deuren open te zetten na het douchen. Zodra u deze ruimte namelijk niet goed ventileert kan er schimmelvorming optreden of er zich een vochtprobleem voor gaan doen.
Gaat het probleem van schimmel en/of vocht over andere vertrekken dan de badkamer of over de gehele woning? Dan kunt u melding maken via het Huurdersportaal. Wij verzoeken u duidelijke foto’s mee te sturen van uw probleem zodat we u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Het spreekt misschien voor zich, maar bij een brand dient u 112 te bellen zodat de brandweer direct actie kan ondernemen. Niet alleen bij een grote woningbrand, maar ook bij kleine keukenbrandjes of tuinbranden.

Uiteraard dient 365beheer ook geïnformeerd worden. Dit dient uiterlijk de eerstvolgende werkdag te gebeuren. Maak foto’s, aangezien dit van belang kan zijn voor de verzekering. Wij zullen ons uiterste best doen om de (gevolg)schade zo snel mogelijk te laten herstellen. De melding kunt u eerst telefonisch doen via 0881235000, maar dient uiteindelijk schriftelijk te gebeuren via [email protected].

10 tips om uw woning goed te ventileren
1. Vuil kan een rooster verstoppen. Houd ventilatieroosters boven de ramen open en maak deze zeker één keer per jaar aan de binnen-en buitenkant schoon (bijvoorbeeld met een stofzuiger).
2. Is het buiten erg koud of waait het erg hard? Sluit de roosters dan maximaal voor de helft.
3. Heeft uw woning geen ventilatieroosters? Zet dan het klepraampje boven een deur of raam open. Zorg er wel voor dat er op die momenten iemand in de woning aanwezig is.
4. Sluit binnendeuren niet kierdicht af. Plaats dus geen tochtstrippen.
5. Heeft u overgordijnen, zorg er dan voor dat er voldoende lucht langs de overgordijnen kan stromen als deze gesloten zijn.
6. Zorg ervoor dat lucht kan circuleren rond kasten. Plaats kasten dus enkele centimeters vrij van de (buiten)muur.
7. Beschikt uw woning over een mechanisch ventilatiesysteem? Zet deze dan niet uit. Het ventilatiesysteem is gebaseerd op een continue afzuiging. Schakel het systeem tijdig naar de maximale stand als u gaat douchen of koken en laat het systeem nog een half uurtje na-ventileren voor u het weer op de normale stand zet.
8. Laat het wasgoed zoveel mogelijk buiten drogen. Is dit niet mogelijk is? Zet dan bij het drogen een extra raampje open.
9. Rookt u of wordt er in huis gerookt? Zorg dan voor extra ventilatie.
10. Zet de verwarming in de winter ’s nachts niet helemaal uit; hiermee voorkomt u dat het gehele huis te ver afkoelt, waardoor vocht in de muren kan trekken. Vocht zet zich namelijk af tegen de koudste elementen.

We raden u vooral aan om na te gaan of de sleutel echt kwijt is. 365beheer heeft namelijk geen reservesleutel van uw woning. We hebben (in de meeste gevallen) alleen sleutels van algemene toegangsdeuren en portiekdeuren.

De kosten voor het uitboren en vervangen van het slot zijn voor uw eigen rekening.

Tijdens kantooruren kunnen wij u assisteren met een slotenmaker. U belt hiervoor naar 088-1235000. Buiten kantooruren en in het weekend dient u zelf een slotenmaker in te schakelen. In beide gevallen zijn de kosten voor uw eigen rekening let hierbij op dat de slotenmaker een keurmerk heeft.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Bekijk alle vragen of log in via het portal.

Deel deze pagina